İçeriğe geç
Reklam
header (776x153)
Çarşamba
11 Kasım 2026
SON DAKİKA
Zonguldak Merkez

Emekliye Zam Müjdesi

Doğan Bostancı 12 Ekim 2010, 18:12 4 dk okuma 2.334

Zam sonrası en düşük ve en yüsek emekli maaşı

Emekliye Zam Müjdesi

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, emekli maaş oranlarının ayrıntılarını açıkladı. 

En düşük emekli maaşı olan 371 liraya yüzde 21,70 oranında zam yapıldı. Maaşların 2011 Ocak ayında 434 liraya, Temmuz'da 451 liraya yükseleceği bildirildi.

 

Sosyal Güvenlik Kurumu'ndan yapılan açıklamada da gelir ve aylık alan SSK ve Bağ-Kur kapsamındaki emekli, dul ile yetimlere 2011 yılı Ocak ödeme döneminde, düşük aylık seviyelerine daha yüksek oranda artış sağlamak üzere bin 500 TL'ye kadar aylık alanlara seyyanen 60 TL zam yapıldığı ifade edildi. Bu tutarın üzerinde aylık alanlara da yüzde 4+4 olmak üzere toplamda yüzde 8 zam yapılmasının kararlaştırıldığına dikkat çekildi.

 

2011 Ocak ve Temmuz ayında yapılan artışlara göre ek ödeme dahil aylık miktarlar şöyle sıralandı:

 

Maaş - Ocak - Temmuz - Yılsonu artış oranı

 

371 -      434 -   451 -            21,70

 

400 -      463 -   482 -            20,40

 

450 -       513 -   534 -          18,60

 

500 -       563 -    586 -         17,10

 

550 -       607 -     631 -        14,80

 

600 -       662 -     689 -        14,80

 

650 -       712 -      741 -       14

 

700 -       762 -      793 -      13,30

 

750 -       812 -      845 -      12,70

 

800 -       862 -      897 -      12,10

 

850 -       912 -      949 -      11,60

 

900 -       962 -     1001 -     11,20

 

950 -       1012 -   1053 -     10,80

 

1000 -     1062 -   1105 -    10,50

 

1050 -      1112 -   1157 -   10,20

 

1100 -     1162 -    1209 -      9,90

 

1150 -     1212 -    1261 -     9,60

 

1200 -     1262 -    1313 -     9,40

 

1250 -     1312 -    1365 -    9,20

 

1300 -     1362 -    1417 -    9

 

1350 -     1412 -    1469 -    8,80

 

1400 -     1462 -    1521 -    8,60

 

1500 -     1562 -    1625 -    8,30

 

1750 -     1820 -    1893 -    8,20

 

2000 -     2080 -     2163 -   8,20

 

2250 -     2340 -     2434 -    8,20

 

2451 -     2459 -     2651 -    8,20

 

Bu habere puan verin
5,0 / 5 · 1 oy

Yorumlar (0)

Güvenlik kodu
Yorumlar editör onayından sonra yayınlanır.

Ad soyadınız yorumunuzla birlikte yayınlanır; e-posta adresiniz yayınlanmaz. Kişisel verileriniz Aydınlatma Metni kapsamında işlenir.

İlgili Haberler

Tümü
Çerezler hakkında Zorunlu çerezler her zaman; analiz, reklam ve gömülü medya çerezleri yalnız onayınızla kullanılır. Çerez Politikası · KVKK Sitemizin çalışması için gerekli zorunlu çerezler her zaman kullanılır. Onay vermeniz halinde ayrıca analiz, reklam (Google AdSense) ve gömülü medya (YouTube vb.) çerezleri kullanılır; bu sağlayıcıların bir kısmı yurt dışındadır. Tercihinizi dilediğiniz an alt bilgideki Çerez Tercihleri'nden değiştirebilirsiniz. Ayrıntılar: Çerez Politikası · KVKK Aydınlatma Metni